0,00 lei
Politica de ramburasre
1) Returnarea produselor nedefecte
Clientul are dreptul de a retrage și returna produsul pe care l-a cumpărat prin intermediul magazinului nostru online în termen de paisprezece (14) zile de la data la care l-a primit, conform articolului 4 alin. 10 din legea 2251/1994 (M.G. 191 A ‘/16 noiembrie 1994) în combinaţie cu Hotărârea ministerială comună (Κ.Υ.Α.Ζ1-891 / 30.8.2013), ca în vigoare.
Înainte de a returna produsul trebuie să completați și să ne trimiteți formularul de retur la adresa de e-mail office@skrekis.ro sau la +40 749 110 118. Descărcați „Cererea de retragere” de aici. Costurile de retur sunt acoperite integral de client.
Produsul care urmează să fie returnat trebuie să fie în stare excelentă, în ambalajul corect așa cum a fost trimis, întotdeauna însoțit de o copie a „Documentului de achiziție”, precum și de „Cererea de retragere” semnată de client.
In cazul pierderii, deteriorarii sau distrugerii totale a produsului, raspunderea revine clientului, pana la primirea produsului de catre companie.
Odată ce produsul returnat este inspectat de către companie, se stabilește procesul de înlocuire sau de creditare. În orice caz, comunicarea va fi precedată de departamentul de customer service al magazinului online.
Se acceptă returnări de produse speciale, după consultarea departamentului de servicii pentru clienți al magazinului nostru online prin adresa de e-mail office@skrekis.ro sau la +40 749 110 118 (se aplică taxe locale). In mod orientativ, produsele cu eticheta STOCKHOUSE nu pot fi returnate la fel ca produsele care sunt fabricate dupa specificatiile consumatorului/clientului.
Înlocuirea sau creditul va fi finalizat în termen de cinci (5) zile de la data la care compania noastră va primi produsul și se va face inspecția necesară. Metoda de returnare este combinată cu metoda de comandă inițială, și anume:
Plata prin card de credit:
În cazul în care plata s-a făcut cu cardul de credit și urmează returnarea, compania informează banca despre anularea tranzacției. Societatea noastră este obligată să informeze Banca emitentă despre anularea tranzacției și apoi banca va efectua orice tranzacție prevăzută în contractul pe care l-a încheiat cu clientul fără responsabilitatea relevantă a companiei noastre. Societatea noastră, după informarea băncii, nu poartă nicio responsabilitate pentru timpul și modalitatea de executare a respingerii, care este reglementată de contractul dintre client și bancă.
Plată în numerar :
În cazul în care plata s-a făcut cu numerar, clientul va primi o rambursare a banilor de la orice magazin la alegerea sa, după concilierea cu compania.
Ramburs la livrare la o companie de transport:
Dacă o plată se face ramburs și urmează o rambursare, compania va depune banii într-un cont bancar care va fi indicat în scris de către client.
2) Returul produselor, care sunt considerate defecte la livrare (DOA).
Returnarea produselor, care sunt considerate defecte la livrare (DOA), va fi acceptata in termen de cinci (5) zile calendaristice de la livrarea catre client. Totodată, produsul nu trebuie să fie deteriorat și trebuie returnat cu toate documentele originale care au însoțit produsul și ambalajul complet al acestuia precum și „Cererea de retragere” semnată de client. În aceste cazuri se aplică următoarele:
a) Produsul este primit de firma noastra si inspectat pentru a determina defectul raportat de client.
b) Cu condiția ca produsul să fi fost primit și testat în prealabil de către compania noastră, articolul va fi înlocuit cu unul similar nou, sau în caz de indisponibilitate cu un alt produs nou de calitate și preț similare. În caz contrar, în cazul în care clientul nu dorește înlocuirea, banii inițiali de achiziție vor fi rambursați clientului. Rambursarea se va face prin oricare dintre metodele menționate mai sus.
c) Cheltuielile de transport atat pentru returnarea produselor defecte catre firma noastra cat si pentru returnarea catre client a produsului inlocuit sunt suportate de firma noastra, atata timp cat este respectata modalitatea de returnare propusa de firma. Clientul returnează produsele pentru inspecție și verificarea erorilor.
d) In cazul in care produsele sunt returnate deteriorate sau incomplete, magazinul nostru online are dreptul de a solicita despagubiri de la client, al carui cuantum va fi determinat de starea produselor. Se va proceda fără nicio altă compensare totală sau parțială a acestei pretenții împotriva clientului.
De asemenea, în cazul unui produs uzat, fotografiile pot fi trimise de către client la adresa noastră de email la office@skrekis.ro.
În toate cazurile în care se returnează produse, altele decât cele vândute, după tipul sau cantitatea sau lipsesc sau o proprietate care a fost convenită anterior în scris cu compania noastră, atunci costurile de returnare a produselor către companie și costul de returnare către companie. clientul sunt suportate de client.
Orice deteriorare sau întârziere din partea clientului este justificată numai din motive de forță majoră, în caz contrar dreptul de înlocuire sau rambursare în acest termen nu se aplică.+40 749 110 118
Alăturați-vă buletinului nostru informativ pentru reduceri de 50 lei
Primiți e-mailurile noastre pentru informații despre articole noi, vânzări și multe altele.
Înregistrați-vă acum pentru a primi cele mai recente actualizări despre promoții și cupoane. Nu vă faceți griji, nu trimitem spam!
SKREKIS
Societatea SKREKIS S.A. a fost fondată în 2007 ca o afacere de familie și a evoluat într-o companie modernă, deservindu-și spectrul de clientelă în comerțul cu amănuntul și cu ridicata al echipamentelor electrice și al iluminatului.
Ai nevoie de ajutor?
Luni – Vineri: 09:00 – 17:00
Sambata – Duminica: INCHIS
Informații Utile
Informații Magazin
- -5% pentru toate comenzile din această săptămână cumpărați acum
- Livrare gratuită pentru toate comenzile de peste 200 LEI